سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش ارزهای دیجیتال موضوع مهمی است که این روزها بر سر زبان ها افتاده و اکثر افراد با آن سر و کار دارند و توانسته در زمان کوتاهی به یک تجارت مهم تبدیل شود. ما در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران را برای شما معرفی کنیم تا از این طریق بتوانید با سایت های مطمئن در این زمینه آشنا شوید.

در گذشته دارایی های بشر در سکه و اسکناس و طلا و جوهرات خلاصه می شد و اینها جزو مواردی بودند که برای خرید و فروش نیز از آن ها استفاده می کردند. با گذشت سال ها و در دو دهه گذشته با اختراع کارت های اعتباری تا حدودی استفاده از پول نقد و سکه به حاشیه رفت و افراد برای اکثر خرید و فروش های خود از کارت های اعتباری استفاده می کردند. اما امروزه این موضوع نیز با آمدن ارزهای دیجیتال از جمله: بیت کوین، اتریوم، ریپل و ... دچار تحول بزرگی شد. این ارزهای دیجیتال  نام های آشنایی هستند که بدون شک اگر با آن ها سر و کار نداشته اید حتما نام آن ها را از دوستان و آشنایان خود شنیده اید و تعریف آن ها به گوشتان خورده است. 

ارزهای دیجیتال امروزه به یک رقیب جدی و مهم برای پول نقد و کارت های اعتباری تبدیل شده اند و به طور کلی می توان گفت رقیب پول رایج در تمام کشورها محسوب می شوند. اما شاید برای شما جای سوال باشد که چطور می توان با استفاده از این ارزهای دیجیتال خرید و فروش انجام داد؟ یا از چه ابزارهایی باید برای خرید و فروش این ارزهای دیجیتال استفاده کرد؟

برای پاسخ به این سوالات باید ابتدا با صرافی های دیجیتال آشنا شوید. این صرافی ها چیزی مشابه صافی های ارزهایی مانند دلار هستند با این تفاوت که مختص ارزهای دیجیتال هستند. این صرافی ها همزمان با ایجاد ارزهای دیجیتال به وجود آمدند و به عبارتی می توانند جایگزین نظام مالی و بانکی ما در آینده شوند. در ادامه برخی از مهمترین و بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران را برای شما معرفی می کنیم.

 

1. صرافی والکس

صرافی والکس جزو اولین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است. در این سایت امکان معامله مستقیم وجود دارد. از جمله مزایای صرافی والکس داشتن ابزارهای تحلیلی و چارت فنی است. از جمله نقاط ضعف این سایت استفاده از زنگ های خسته کننده و کلاسیک در طراحی سایت است. همچنین در زمان نوسانات بیت کوین سرور این سایت با مشکب مواجه می شود.

 

2. صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال است. یکی از مزایای مهم این صرافی داشتن اپلیکشن برای موبایل است. طراحی این سایت نیز در مقایسه با صرافی والکس بهتر است اما باز هم مشکل  کلاسیک بودن طراحی را دارد. یکی از معایب این سایت سرعت پایین در پشتیبانی است که باید برای رفع آن اقدام شود تا رضایت مشتری را جلب کند.

 

3. صرافی گرندکس

صرافی گرندکس یکی از صرافی های دیجیتال جدید است که بر خلاف جدید بودنش توانسته بیشترین امتیاز را در میان صرافی ها به خودش اختصاص دهد. از ویژگی های مهم این صرافی طراحی نوین و مدرن آن است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از دیگر مزایای این صرافی وجود باشگاه مشتریان، پشتیبانی خوب، داشتن صافی در کشورهای امارات و ترکیه، سرعت بالای معاملات، اتاق معاملات، تالار راهنما، داشتن خبرها و تحلیل های مختلف در وبلاگ و ... است.

از نقاط صعف این صرافی ارائه ارزهای محدود برای خرید و فروش است که در حال حاضر فقط روی 2 ارز دیجیتال کار می کند.

 

4. صرافی اوکی ایکسچنج 

در هنگام ورود به سایت این صرافی با این پیام مواجه می شوید: "با توجه به بروزرسانی اخیر و یکپارچه سازی اوکی اکسچنج با اوکی اکس تریدر ، لطفا برای دسترسی به وب سایت به آدرس جدید مراجعه کنید". این موضوع نشان دهنده ادغام شدن این صرافی با یک سایت دیگر است که می تواند باعث عدم اطمینان مشتری شود. از دیگر نقاط ضعف این صرافی قیمت بالاتر آن در مقایسه با صرافی های دیگر است.

از نقاط قوت آن هم می توان به داشتن یک وبلاگ جامع در زمینه اخبارهای آموزش و تحلیل های مختلف اشاره کرد که رضایت کاربران را به دنبال داشته است. همچنین این صرافی به صورت همزمان از 300 مدل از انواع کوین پشیبانی می کند.

 

5. صرافی رمزی نکس

صرافی رمزی نکس از دیگر صرافی های دیجیتال ایران است که در قالب و رنگ های مورد قبولی طراحی شده است. یکی از مزایای مهم مثبت آن این است که کاملا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است و هیچ نوع معامله ای بجز ارزهای دیجیتال در آن انجام نمی شود. این صرافی در مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی شریف قرار دارد.

از نقاط منفی این سایت نداشتن یک محتوای آموزشی درست و مناسب است.

 

6. صرافی ارزجو 

صرافی ارزجو یکی دیگر از صرافی های دیجیتال است که دارای طراحی قابل قبولی است اما برای بهتر شدن در طراحی هنوز جای کار دارد اما به طور کلی نسبت به طراحی های کلاسیک بهتر است. از مزایای مهم این صرافی بهره مندی از یک تیم پشتیبانی قوی است که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

از نقاط ضعف این سایت ضعیف بودن طراحی کیف پول آن است که نیازمند ویرایش مجدد است.

 

7. صرافی رابکس

صرافی رابکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که در نظر طراحی در حد متوسطی قرار دارد. از نکات مثبت در رابطه با این صافی داشتن بخش آموزشی قوی و خوب و همچنین بهره گیری از مقالات و تحلیل های عالی است.

از نقاط ضعف آن نیز ضعیف بودن در بخش عملیاتی سایت است که نیاز به بازنگری دارد و همچنین دشوار بودن کار با بخش احراز هویت برای کاربران که باید برطرف شود. 

 

8. صرافی جیبی تکس

صرافی جیبی تکس در کنار صرافی گراندکس از جمله صرافی هایی هستند که دارای نقاط قوت و خوب زیادی هستند. از جمله این نکات مثبت: طراحی عالی و قوی نسبت به سایر رقبا، ارائه ارزهای دیجیتال با قیمت مناسب، ارائه آمار جالبی از تنوع سنی و موقعیت جغرافیایی مشتریان.

از نقاط ضعف این سایت می توان به طراحی ضعیف کیف پول آن اشاره کرد که اگر به آن دقت بیشتری شود مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد.

 

9. صرافی پرو اکسیر

صرافی پرو اکسیر در یک بررسی اولیه می تواند سایت قابل قبولی باشد و از جمله مواردی که در این سایت توجه کاربران ایرانی را به سمت خود جلب می کند گذاشتن تصاویری است که محیطی آشنا را تداعی می کند مانند: برج میلاد، تخت جمشید و ... .

از مزایای مهم این سایت اجازه ورود به سایت بعد از انجام ثبت نام اولیه است که می تواند باعث بالا بردن سطح امنیتی شود. اما این موضوع می تواند به عنوان یک نقطه ضعف هم محسوب شود چون باعث می شود کاربران تازه وارد سایت را بررسی نکنند و در جذب مشتری مشکل ایجاد کند.

 

10. ارز پایا

سایت صرافی ارز پایا دارای طراحی قابل قبولی است که می توان در مقایسه با سایر سایت های مشابه امتیاز متوسط را به آن داد. از مزایای این سایت داشتن وبلاگ است ولی به روز نبودن اطلاعات وبلاگ یک نکته منفی محسوب می شود. همچنین محتوای این سایت مانند سایت های دیگر کامل نیست.

 

 

در این مقاله به بررسی و معرفی 10 مورد از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران پرداخته شد که شما می توانید برای خرید و فروش های مربوط به ارزهای دیجیتال خود از آن ها استفاده کنید. شما نیز اگر تجربه ای در زمینه استفاده از این سایت ها یا سایت های مشابه دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.




تاریخ : پنج شنبه 100/2/16 | 3:0 عصر | نویسنده : Maryam.E | نظر


  • paper | خرید رپورتاژ بک لینک | فروش آگهی رپورتاژ
  • فروش لینک ارزان | فایاکس