سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این روزها با اینترنتی شدن کسب و کارها، بسیاری از مشاغل به سمت آنلاین شدن حرکت کرده اند و به همین سبب برای شناخته شدن در این بازار گسترده و پر رقابت نیاز دارند که با نماد یا آرم مشخصی شناخته شوند زیرا آرم یا لوگوی یک فروشگاه اینترنتی می تواند از اولین مواردی باشد که مشتری به آن توجه می کند. به همین دلیل داشتن یک آرم یا لوگو اهمیت فراوانی دارد اما طراحی آن کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت های بالایی دارد. ممکن است صاحبان کسب و کار وقتی برای طراحی لوگو یا یادگیری نرم افزار های طراحی لوگو نداشته باشند در نتیجه ما تصمیم گرفتیم در این مقاله 10 مورد از بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت برای طراحی لوگو کسب و کار خود از آنها استفاده کنید. پس تا پایان همراه ما باشید.

بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان

همانطور که گفتیم هدف ما در این مقاله کعرفی 10 مورد از بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان به صورت آنلاین برای شما عزیزان است. شما با استفاده از این سایت ها می توانید به راحتی و بدون اینکه هزینه ای صرف کنید لوگوهای کسب و کار خود را بسازید.

توجه: لازم به ذکر است اگر برخی از این سایت ها برای شما باز نشد و در دسترس نبود برای استفاده از آن ها از VPN استفاده کنید.

 

 

1. سایت طراحی لوگو رایگان shopify

سایت طراحی لوگو رایگان shopify

این سایت علاوه بر اینکه به کاربران این امکان را می دهد تا در عرض چند ثانیه لوگو یا آرم دلخواه خود را تولید کنند، یک بستر برای تجارت الکترونیک است و به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند مجصولات خود را بفروشند. در این سایت کاربران می توانند عناصر محتلفی مانند متن و نمادها را نیز به لوگو اضافه کنند.

 

 

2. سایت طراحی لوگو رایگان Ucraft

سایت طراحی لوگو رایگان Ucraft

Ucraft یکی دیگر از سایت های طراحی لوگو رایگان است که  امکان ساخت رایگان لوگو را در زمان کوتاهی در اختیار کاربران قرار می دهد. این ابزار تحت وب است و از ویژگی های جالب Ucraft Logo Maker داشتن لیست بزرگی از نمادها و سبک های گوناگون و متنوع متن است.

 

 

3. سایت طراحی لوگو رایگان Canva

سایت طراحی لوگو رایگان Canva

اگر به دنبال سایت طراحی لوگو رایگان هستید و می خواهید برای کسب و کار آنلاین یا وبلاگ خود یک لوگو طراحی کنید استفاده از سایت Canva Logo Maker را فراموش نکنید. این سایت ویژگی های فراوانی از قبیل: آیکون های فراوان، بردارها،سبک های مختلف متن و تصاویر زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 

 

4. سایت طراحی لوگو رایگان DesignMatic

سایت طراحی لوگو رایگان DesignMatic

یک سایت دیگر که به عنوان بهترین سایت طراحی لوگو رایگان شناخته می شود، سایت DesignMatic است. در این سایت کاربران می توانند تنها در 3 مرحله یک لوگو بسازند. برای ان کار فقط باید نام مورد نظر خود را وارد کنند، زمینه فعالیت خود را انتخاب کنند و در نهایت شکل ها را اضافه کنند. از ویژگی های مهم این سایت می توان به این مورد اشاره کرد که کاربران برای استفاده از آن نیازی به انجام ثبت نام در سایت ندارند.

 

 

5. سایت طراحی لوگو رایگان Flamingtext

سایت طراحی لوگو رایگان Flamingtext

اگر به دنبال یک سایت طراحی لوگو رایگان هستیدف سایت Flamingtext می تواند گزینه مورد قبولی برای شما باشد. در این سایت قلم های فراوانی برای ایجاد لوگو در اختیار کاربران قرار می گیرد و به عبارتی سایت Flamingtext نسبت به سایر خدمات خود، فونت های بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد و همچنین این امکان را برای انها فراهم می کند که بتوانند سایه یا پس زمینه های دلخواهی را به متن اضافه کنند. 

 

 

6. سایت طراحی لوگو رایگان Logaster

سایت طراحی لوگو رایگان Logaster

Logaster Logo Maker یکی از سایت های طراحی لوگو رایگان است و در گروه ساده ترین سایت های ساخت لوگو قرار دارد. از این سایت می توانید برای ساخت لوگو برای شرکت و کسب و کار خود استفاده کنید. در این سایت الگوهای زیبایی برای ساخت لوگو به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

 

 

7. سایت طراحی لوگو رایگان DesignEvo

سایت طراحی لوگو رایگان DesignEvo

سایت DesignEvo یکی دیگر از بهترین سایت های طراحی لوگو رایگان در وب است که شما می توانید آن را به عنوان گزینه ای برای طراحی لوگو استفاده کنید. در این سایت به راحتی می تواندی ساده ترین افکار خود را در مورد لوگو به واقعیت تبدیل کنید. اما موضوعی که درباره این سایت وجود دارد و می تواند به عنوان یک نقطه ضعف محسوب شود این است که در نسخه رایگان آن بعد از ساخت لوگو، علامتی به لوگو اضافه می شود که ممکن است برای کاربران این موضوع ناخوشایند باشد. اما در عین حال الگوهای زیادی برای طراحی لوگو دارد که می تواند ایده های خوبی در اختیار شما قرار دهد.

 

 

8. سایت طراحی لوگو رایگان Oberlo

سایت طراحی لوگو رایگان Oberlo

سایت Oberlo Logo Maker گزینه دیگری است و می تواند در گروه سایت های طراحی لوگو رایگان قرار گیرد. این سایت هیچ نوع تنظیمات پیچیده ای ندارد و تمرکز اصلی آن روی نمادها و فونت ها است. همچنین این سایت به کاربران این امکان را می دهد که در صورت نیاز فونت های دلخواه خود را اضافه کنند و یا رنگ هایی به لوگو اضافه کنند.

 

 

9. سایت طراحی لوگو رایگان Design Hill Logo Maker

سایت طراحی لوگو رایگان Design Hill Logo Maker

Design Hill Logo Maker یکی دیگر از سایت های طراحی لوگو رایگان است که می توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این سایت می توانید در کمتر از 5 دقیقه آرم و لوگو دلخواه خود را طراحی کنید. همچنین می تواندی از قالب های پیش ساخته آن بهره ببرید.

 

10. سایت طراحی لوگو رایگان Placeit

سایت طراحی لوگو رایگان Placeit

سایت طراحی لوگو رایگان Placeit یکی از لوگو سازهای آنلاین است که به شما کمک می کند به سادگی و تنها با چند کلیک لوگو دلخواه خود را بسازید. این سایت از رابط کاربری خوبی برخوردار است و از نقاط مثبت آن محسوب می شود. این سایت هزاران الگوی حرفه ای آرم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

همانطور که گفته شد داشتن یک آرم یا لوگو از ضروریات یک سایت یا وبلاگ است و می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد. ما در این مقاله 10 سایت طراحی لوگو رایگان را برای شما معرفی کردیم که می تواندی به راحتی از آن ها استفاده کنید و در مدت زمان کوتاهی بدون اینکه هزینه ای صرف کنید لوگو دلخواه خود را بسازید. شما نیز اگر سایت های مفیدی در این زمینه می شناسید در قسمت نظرات بیان کنید.




تاریخ : پنج شنبه 100/2/23 | 2:0 عصر | نویسنده : Maryam.E | نظر


  • paper | خرید رپورتاژ بک لینک | فروش آگهی رپورتاژ
  • فروش لینک ارزان | فایاکس