سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروزه شغل آرایشگری مردانه به یکی از مشاغل پر طرفدار و درآمد زا برای افراد تبدیل شده است و افراد علاقه مند به این حرفه می توانند به راحتی و با گذراندن دوره های مقدماتی و پیشرفته این رشته، مهارت های لازم را برای ورود به بازار آرایشگری مردانه کسب کنند. آموزشگاه های مختلفی در شهرهای کشور وجود دارند که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کلاس های آموزشی لازم را برگزار می کنند و هنرجویان علاقه مند را آموزش می دهند. یکی از این آموزشگاه ها، آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک در تهران است که در این مقاله به بیان ویژگی ها و امکانات آن می پردازیم.

آموزشگاه آرایشگری مردانه

شغل آرایشگری به اشتراک گذاشتن تجربه، تخصص، اشتیاق و دیدتان در زمینه آموزشگاه آرایشگری مردانه است که هر روزه با  استفاده از هنر آرایش و پیرایش روی  مو و صورت مشتریان به نمایش می گذارید. برای آموزش دیدن اصولی و گرفتن مجوز باید دوره های سه تا شش ماهه تئوری و عملی آموزشگاه هایی را که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور کار می کنند، بگذرانید. بعد در آزمون وزارت کار شرکت کنید و مدرک معتبر فنی و حرفه ای بگیرید.

آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک در تهران

در پایان آموزش مهارت های فنی خاصی در مورد (مدل مو، انواع پاکسازی پوست، زیبایی، رنگ آمیزی، صاف کردن، مدل مو مردانه، … ) را کسب خواهید کرد. البته توصیه ها، نکات و تکنیک هایی از تیم آموزشی ما نظیر ارتباط با مشتری ، فروش محصولات و خدمات برای بهینه سازی آموزش شما در نظر گرفته شده است. چنانچه که تصمیم دارید تکنیک خود را بهبود ببخشید، می توانید با متخصصان و تیم حرفه ای با تجربه سرای نمونه در زمینه آموزش همکاری کنید. پس از گذراندن دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه و وارد شدن به بازار کار، این موسسه هم چنان پشتیبانی به شما را ضمانت کرده و همراهی شما را تا مدتی مشخص بر عهده دارد.

 

دوره های موجود در آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک

در این آموزشگاه دوره های متعددی از مبتدی تا پیشرفته برگزار می گردد که هنرجویان علاقه مند می توانند بر حسب نیاز و علاقه خود در یک یا تمامی این دوره های شرکت کنند. این دوره های آموزشی عبارتند از:

  • کلاس های آرایشگری مردانه درجه دو
  • کلاس های آرایشگری مردانه درجه یک
  • آموزش آرایش و گریم داماد یا متعادل سازی چهره مردانه
  • آموزش ترمیم موی سر یا پروتز مو مردانه
  • آموزش گریم سینمایی یا چهره پردازی مردانه
  • آموزش پاکسازی پوست مردانه

 

مدل رایگان در آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک

هنر جویان عزیزی که در دوره های آموزشگاه استاد بیک ثبت نام می کنند، می توانند از مدل رایگانی که از طرف آموزشگاه به آنان داده می شود، استفاده نمایند. آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک با توجه به اینکه پیدا کردن مدل یکی از دغدغه های اصلی هنرجویان است، این مشکل را به طور کامل حل نموده است و با استفاده از روش های گوناگون به جذب مدل اقدام مینماید، تا هنرجو هیچ دغدغه ای از بابت مدل نداشته باشد، و نکته مهم این است که آموزشگاه مدل ها را به رایگان و به تعداد نامحدود در اختیار هنرجویان قرار می دهد تا بتوانند با تمرین روی مدل های واقعی روش های گوناگون را یاد بگیرند.

 

مدرک آموزشگاه آرایشگری مردانه

مدرک آموزشگاه آرایشگری مردانه یک مدرک معتبر است که معادل با گذراندن 24 واحد درسی است. این مدرک یک جواز کار محسوب می شود که می توان با این مدرک وام اشتغال دریافت کرد. مدرکی که به شما اعطا می شود 3 تا 5 سال سابقه کار در کشورهای دیگر محسوب می شود و اعتباری بین المللی دارد. با دریافت این مدرک می توانید شروع به کار کنید و به طور حرفه ای وارد بازار کار شوید. با کسب مدرک از آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران می توانید در ایران و خارج از کشور کار کنید.

 

ارائه خوابگاه رایگان به هنرجویان 

به هنر جویان عزیزی که در دوره های آموزشگاه استاد بیک ثبت نام می کنند خوابگاه معرفی میشود ، توجه داشته باشید در هر شرایط آموزشگاه خوابگاه به هنرجویان خود معرفی می نماید که نزدیک به آموزشگاه و در درسترس باشد، در هر حالت ما به همه زوایای نیاز هنرجویان خود فکر کرده ایم و هدف ما این است که هنرجو بتواند بدون دغدغه از لحاظ مکان برای اوقات استراحت خود ، به امر آموزش مشغول شود.

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت که آموزشگاه آرایشگری مردانه استاد بیک یکی از بهترین آموزشگاه های موجود در تهران است که افراد و هنرجویان از سراسر کشور می توانند در کلاس های آموزشی آن شرکت کرده و مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت کنند و به این ترتیب شغل آرایشگری را آغاز نمایند.

 

منبع: https://ostadbeyk.com

 




تاریخ : شنبه 100/3/29 | 12:43 عصر | نویسنده : Maryam.E | نظر


  • paper | خرید رپورتاژ بک لینک | فروش آگهی رپورتاژ
  • فروش لینک ارزان | فایاکس