سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از کامپیوترها و لپ تاپ ها برای بازی تا قبل از رواج اینترنت محدود به همان کامپیوتر بود و اغلب به صورت انفرادی انجام می شد. چندی نگذشت که رونق اینترنت در سراسر دنیا باعث شد که طراحان بازی های رایانه ای به فکر ساخت بازی هایی بیوفتند که افراد بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی در هر نقطه از دنیا با هم به صورت آنلاین بازی کنند. امروزه سایت های مختلفی در دنیا وجود دارند که افراد به راحتی و به صورت رایگان می توانند به آن ها مراجعه کرده و بازی های مختلفی را به صورت آنلاین و بدون نیاز به هیچ گونه نصب و بارگیری بر روی سیستم خود انجام دهند. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین سایت های بازی آنلاین در ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در اوقات فراغت خود از آن ها استفاده کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

 

بعضی از مهم ترین و بهترین سایت های بازی آنلاین عبارتند از:

 

1. سایت Addictinggames.com

این سایت یکی از سایت های مشهور برای انجام بازی های آنلاین است. برای استفاده از این سایت باید از فیلتر شکن استفاده کنید. یکی از مزیت ها مهم این سایت این است که تمام بازی های موجود در آن رایگان هستند و شما می توانید به راحتی ساعت ها در آن سرگرم شوید. اما موضوعی که ممکن است اندکی برای کاربران خسته کننده باشد این است که ممکن است تبلیغات زیادی در این سایت نشان داده شود که اندکی آزاردهنده باشند. یکی دیگر از نکات منفی آن نداشتن راهنمای درست و مناسبی برای انجام بعضی از بازی های این سایت است که ممکن است کاربر برای انجام آن بازی ها کمی گیج شود. اما داشتن تنوع بسیار بالا در تعداد و انواع بازی ها از بزرگترین نقاط مثبت این سایت محسوب می شود و توانسته آن را به یکی از بهترین سایت های بازی آنلاین تبدیل کند که کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

 

سایت Addictinggames.com

 

2- سایت Agame.com

یکی دیگر از بهترین سایت های بازی آنلاین، سایت Agame است که دارای بازی هایی در موضوعات مختلف و گوناگون برای برای کودکان است. این بازی ها کاملا مناسب سن و روحیات کودک طراحی شده و می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. در این سایت هنگام بازی با تبلیغاتی مواجه خواهید شد که خوشبختانه این امکان وجود دارد که بتوانید آن ها را رد کنید و به ادامه بازی خود بپردازید. در ابتدای ورود به سایت برای انجام بازی لازم نیست هیچ گونه ثبت نامی داشته باشید. انجام بازی آنلاین در این سایت بدون نیاز به ثبت نام کردن یکی از مزیت های مهم و مثبت این سایت به شمار می رود که به همین دلیل کاربران فراوانی را به سمت خود کشانده است. تمامی بازی هایی که در این سایت وجود دارد هیچ نیازی به دانلود کردن و بارگیری ندارند و شما می توانید تنها با داشتن یک فیلترشکن قدرتمند ساعت ها به انجام بازی در این سایت بپردازید و از گذراندن وقت در آن لذت ببرید.

 

سایت Agame.com

 

3- سایت Miniclip.com

سایت Miniclip یکی دیگر از بهترین سایت های بازی آنلاین است که گزینه مناسبی برای انجام بازی آنلاین محسوب می شود. یکی از بزرگترین مزیت های این سایت این است که برای انجام بازی نیازی به اتصال فیلتر شکن نیست و به راحتی می توانید در این سایت بازی کنید. همچنین آن دسته از افرادی که به بازی های ورزشی مانند فوتبال علاقه زیادی دارند این سایت می تواند یک گزینه خوب و مناسب برای آن ها باشد. همچنین در کنار ارائه بازی های ورزشی مجموعه کاملی از بازی های ماجراجویی، اکشن و بسیاری از بازی های آنلاین رایگان در این سایت وجود دارد که هر فرد و با هر سلیقه ای را می تواند جذب کند. یکی از ویژگی های منفی این سایت این است که ممکن است برخی از بازی های آن با کمی تاخیر اجرا شوند ولی در مقابل تنوع بالای بازی ها توانسته این ویژگی منفی را پوشش دهد.

 

سایت Miniclip.com

 

4- سایت Pogo.com

سایت pogo یکی دیگر از بهترین سایت های بازی آنلاین محسوب می شود. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به انجام بازی های فکری دارید این سایت بهترین گزینه برای شما است. یکی از ویژگی های مهم این سایت این است که در ابتدای ورود کاربر به سایت باید سن خود را وارد کند. این امر باعث می شود که پس از آن بازی های مناسب سن شخص برای او نمایش داده شود. از دیگر نکات مهم و مثبت این سایت این است که برای انجام بازی های محدود و کم نیازی به ثبت نام و عضویت در سایت نیست ولی اگر می خواهید لیست جامع و کاملی از بازی ها را در اختیار داشته باشید بهتر است در سایت ثبت نام کنید.

 

سایت Pogo.com

 

5- سایت Playretrogames.com

اگر شما نیز به انجام بازی های نوستالژی و قدیمی علاقه مند هستید سایت Playretrogames را از دست ندهید. در این سایت بازی هایی ارائه می شود که می توان گفت برای هر سنی مناسب است. البته باید گفت که علاوه بر داشتن بازی های قدیمی و نوستالژی، بازی های جدیدتری نیز در این سایت وجود دارد که می تواند برای کودکان و نوجوانان جذاب باشد. نکته ای که ممکن است شما را در استفاده از این سایت کمی اذیت کند این است که ممکن است برخی از بازی های آن با اندکی تاخیر اجرا شود اما در عوض در هنگام بازی هیچ گونه تبلیغاتی برای شما نمایش داده نخواهد شد که این خودش یک امتیاز مثبت بزرگ برای این سایت محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت Playretrogames یکی از بهترین سایت های بازی آنلاین محسوب می شود.

 

سایت Playretrogames.com

 

6- سایت Kongregate.com

یکی دیگر از بهترین سایت های بازی آنلاین، سایت Kongregate است که در آن تعداد فراوانی بازی آنلاین به  صورت رایگان قرار دارد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید و به راحتی اوقات فراغت خود را سپری کنید. برای استفاده از این سایت و بازی کردن در آن لازم است اکانت فیسبوک داشته باشید و به وسیله آن وارد سایت شوید. یکی از ویژگی های مهم و بارز این سایت که باعث محبوبیت آن شده است عدم نمایش تبلیغات در هنگام انجام بازی است که برای کاربران بسیار لذت بخش است و می توانند بدون هیچ گونه مزاحمت و با خیالی آسوده به انجام بازی بپردازند.

 

سایت Kongregate.com

 

7- سایت MmoGames.com

یکی دیگر از بهترین سایت های بازی آنلاین سایت MmoGames است که می توان بدون نیاز به دانلود و نصب به انجام بازی پرداخت. از مهمترین ویژگی های این سایت رایگان بودن بازی های آن است و همچنین کاربران قادر هستند در صورتی که از یک بازی خوششان آمد آن را دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنند. این سایت دارای تنوع بالایی در ارائه بازی در زمینه های مختلف است.

 

سایت MmoGames.com

 

8- سایت Poki.com

وب سایت Poki از جمله سایت های پرطرفدار و بهترین سایت های بازی آنلاین است که توانسته تمامی بازیهای اندرویدی را که شما می توانید روی گوشی موبایل یا تبلت خود داشته باشید را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید به وسیله این سایت بدون نیاز به هیچ نوع شبیه سازی روی سیستم خود، از انجام بازی های اندروید لذت ببرید. پس اگر می خواهید انجام بازی های گوشی خود را در روی سیستم امتحان کنید استفاده از این سایت را فراموش نکنید. این سایت را می توان مرجعی برای بازی های اندروید دانست. 

 

سایت Poki.com

 

9- سایت Arkadium.com

این سایت یکی از بهترین سایت های بازی آنلاین برای انجام بازی های فکری به وسیله کارت ها و اعداد است. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به انجام بازی های آنلاین فکری علاقه دارید این سایت را فراموش نکنید. از مزیت های این سایت انجام بازی بدون نمایش هیچ گونه تبلیغات است که باعث می شود بتوانید با خیال راحت بازی کنید.

 

سایت Arkadium.com

 

10- سایت Free Online Games.com

این سایت یکی از پرطرفدار ترین سایت ها برای بازی های آنلاینی در سبک کاشین سواری، بازی های کارتی، بازی های فکری و ... است و با این تنوع بالای بازی توانسته در گروه بهترین سایت های بازی آنلاین قرار گیرد. بازی های ارائه شده در این سایت برای تمامی رده های سنی مناسب است و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد. تنها نکته منفی این سایت نمایش تبلیغات هنگام انجام بازی است.

 

سایت Free Online Games.com

 




تاریخ : یکشنبه 100/2/12 | 1:0 عصر | نویسنده : Maryam.E | نظر


  • paper | خرید رپورتاژ بک لینک | فروش آگهی رپورتاژ
  • فروش لینک ارزان | فایاکس